retourneren en garantie
30 dagen opzicht
Niet geheel tevreden met uw aankoop of heeft u zich vergist? Geen probleem. Bij ons kunt u een artikel online binnen 30 dagen retourneren, en krijgt u het bedrag van het artikel terug gestort op u rekening. Retourzending kan naar Pieters Dortu, Geleenstraat 34-36 te 6411 HS Heerlen. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie hiervoor de uitzonderingen op de opzichttermijn in onderstaand overzicht.
Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
Retourneren
Wil u een artikel retourneren? Dan vragen wij u vriendelijk de volgende stappen te zetten. Zo kunnen wij uw retourzending soepel, correct en snel afhandelen. Het te retourneren artikel dient uiterlijk binnen 30 dagen teruggestuurd te worden.
1. Stuur een email naar klantenservice@pietersdortu.nl. Hierin vermeld u welke artikelen u terugstuurd onder vermelding van het ordernummer.
2. Verzend uw retourartikel naar Pieters Dortu, Geleenstraat 34-36, 6411 HS Heerlen
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@pietersdortubedrijfskleding.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.